نرم افزار خرید شارژ اعتبار موبایل

  • 2
    ژانویه

نرم افزار خرید شارژ اعتبار موبایل

گروه آتریسا همواره بر این بوده است تا با استفاده از فناوری های نوین و به روز خدماتی متمایز را به شما مشتریان گرامی ارائه نماید تا علاوه بر ایجاد امنیت در خرید و در نتیجه افزایش سطح رضایت مندی شما همراهان گرامی گردد. 
در این راستا گروه آتریسا اقدام به طراحی و تولید برنامه تلفن همراه "imbazar" مبتنی بر سیستم عامل آندروید نموده است . این برنامه این امکان را فرآهم می آورد تا شما با استفاده از بستری امن، امکان ارائه انواع شارژ تلفن همراه را بصورت شبانه روزی به مشتریان خود داشته باشید. 
به زودی خدمات متنوعی از طریق برنامه تلفن همراه "imbazar" راه اندازی خواهد گردید که متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای دریافت برنامه اینجا کلیک نمایید. 

 

لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:


۱٫ دریافت برنامه ی موبایل بصورت دو مرحله ای است. ابتدا روی "درخواست برنامه موبایل" کلیک کنید ، و پس از ظاهر شدن "دانلود برنامه موبایل" روی آن کلیک کنید تا دریافت برنامه آغاز شود. 
۲٫جهت مشاهده پنل برنامه موبایل خود به صفحه ی اصلی مراجعه نموده و از قسمت "کاربران مرتبط با این حساب" استفاده نمایید. 
۳٫ با توجه به مرکزیت بروز رسانی نرم افزار موبایلی (imbazar) و همچنین بدلیل طراحی این نسخه برنامه جهت انتشار و دانلود مستقیم در سایت، جهت جلوگیری از مشکلات بروز رسانی در نرم افزار و پشتیبانی بهتر، از انتشار آن در App store های موجود خودداری نموده و بدینوسیله ما را در ارائه خدمات بهتر و پشتیبانی کامل تر از برنامه یار ی نمایید. 
لازم بذکر است در صورت مشاهده موارد ذکر شده باتوجه به تعهد گروه نسبت به کاربران خود از لحاظ کیفیت محصول و خدمات، این گروه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال بروز مشکلات مالی و فنی بعهده نگرفته و تبعات آن متوجه فرد خاطی خواهد بود.

Comments are closed.